mavi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Firma 114.000 tl. ceza yemis.
Haberi gorunce forumdaki konu aklima geldi.

https://www.ntv.com.tr/ekonomi/150-l...U1uZ2NIa1BWMWw.
evet konuyu güncellicektim eve şimdi geldim. Demiştim çok yanlış kişiye çattılar diye. Hem ücret iadesini aldım 2 hafta sonra hem de bu şekilde büyük bir ceza yediler. Yıllardır bu şekilde faaliyette bulunan şahıslar ilk defa bi yaptırımla karşı karşıya geldiler.