• 30-12-2020, 17:07:18
    #28
    bence güzel bir yöntem olarak fake sipariş ve sipariş adreslerine güzel mesajlar yazıp korkutmak baya iyi olur ek olarak cimere yazarsınız kapatırlar dükkanı
  • 30-12-2020, 17:19:33
    #29
    chasm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba, babam geçen gün facebookta gördüğü reklamdan dolayı kapıda ödeme kuruyemiş siparişi vermiş. 1 kilo antep 1 kilo fındık 1 kilo badem şeklinde 150 lira. Fakat gelen ürün şaka gibi kırık leblebi ve soslu mısır Aklı sıra dolandırmaya çalışmışlar Bunlara en ağır şekilde nasıl ders verebilirim bilgi verirseniz sevinirim.




    edit: Şikayetvar linki: https://www.sikayetvar.com/sila-group-bilisim-pazarlama

    ekşisözlük: https://eksisozluk.com/sila-group-bi...rlama--6401193

    facebook reklam çıktıkları sayfa: https://www.facebook.com/Gaziantep-H...03761734967621

    sipariş sayfası doc google olarak açılmış: https://docs.google.com/forms/d/e/1F...RLl7juElo2VbEw
    bence cok uzaklarda aramayın bu kısıler ıcımızde, aramızdalar
  • 30-12-2020, 17:30:35
    #30
    Büyük ihtimal 150 TL'lik eşik hesaplarıyla reklam çıkılıyor.
  • 30-12-2020, 18:04:28
    #31
    Üyeliği durduruldu
    Arkadaşlar bildiğiniz bot var mı sipariş formunu spam yağmuruna tutalım uğraşsınlar
  • 30-12-2020, 18:12:26
    #32
    iMacros
  • 30-12-2020, 18:40:31
    #33
    204 şikayet gordum şikayetvarda.
    300 kişide şikayet etmedi varsaysak.
    504 kişi, düz hesap 550 diyelim.
    550*150 TL= 82500
    kargo + leblebi masrafı=12k desek.
    82-12= 70k tl ..
    Değer mi ? Değmez.
    Yanlış anlaşılmasın dolandırıcının gözüyle bakmaya çalışıyorum, 500k tl çarpabilecek olsalar hadi neyse derim. ama 70bin tl için 2 yıl hapis vs, nasıl bunu göze alabiliyorlar gerçekten çok ilginç.
  • 30-12-2020, 19:18:41
    #34
    şimdi kargo firmasından geldim mesai saatleri dışında alamayız abi dedi yarın gelin yardımcı olalım dedi. Büyük ihtimal yarın çözülecek ama bu işin peşin bırakmak bize yakışmaz. Dolandırılan kişilerin çoğu şikayet etmediği için bu cesareti alıyorlar sanırım. Araştırdıktan sonra çok uzun süredir bu şekilde devam ettiklerini gördüm. Bunu umarım o kişi okuyordur tahminimce belki aramızdadır.

    150 lira umurumuzda değil ama babamın sürpriz olsun yılbaşında böyle bişey yapayım düşüncesi böyle bi hüsran olunca yanlarına asla bırakmam.
  • 30-12-2020, 19:20:49
    #35
    Üyeliği durduruldu
    chasm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    şimdi kargo firmasından geldim mesai saatleri dışında alamayız abi dedi yarın gelin yardımcı olalım dedi. Büyük ihtimal yarın çözülecek ama bu işin peşin bırakmak bize yakışmaz. Dolandırılan kişilerin çoğu şikayet etmediği için bu cesareti alıyorlar sanırım. Araştırdıktan sonra çok uzun süredir bu şekilde devam ettiklerini gördüm. Bunu umarım o kişi okuyordur tahminimce belki aramızdadır.

    150 lira umurumuzda değil ama babamın sürpriz olsun yılbaşında böyle bişey yapayım düşüncesi böyle bi hüsran olunca yanlarına asla bırakmam.
    Hocam kargonun parayı iade edeceğini sanmıyorum aldığınız yer ile görüşün diyecektir
  • 30-12-2020, 19:23:09
    #36
    Ritimsiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam kargonun parayı iade edeceğini sanmıyorum aldığınız yer ile görüşün diyecektir
    kapıda ödeme olduğu için bi ihtimal iade olur diye düşündüm hocam ama ilk başta bende sizin gibi düşündüm sonra kargoyu veren kişi şube ile görüşün halledebilirler demişti.