Dolandırma vakası (kuruyemiş)
56
●1.916
- 30-12-2020, 17:19:33bence cok uzaklarda aramayın bu kısıler ıcımızde, aramızdalarchasm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 30-12-2020, 18:40:31204 şikayet gordum şikayetvarda.
300 kişide şikayet etmedi varsaysak.
504 kişi, düz hesap 550 diyelim.
550*150 TL= 82500
kargo + leblebi masrafı=12k desek.
82-12= 70k tl ..
Değer mi ? Değmez.
Yanlış anlaşılmasın dolandırıcının gözüyle bakmaya çalışıyorum, 500k tl çarpabilecek olsalar hadi neyse derim. ama 70bin tl için 2 yıl hapis vs, nasıl bunu göze alabiliyorlar gerçekten çok ilginç. - 30-12-2020, 19:18:41şimdi kargo firmasından geldim mesai saatleri dışında alamayız abi dedi yarın gelin yardımcı olalım dedi. Büyük ihtimal yarın çözülecek ama bu işin peşin bırakmak bize yakışmaz. Dolandırılan kişilerin çoğu şikayet etmediği için bu cesareti alıyorlar sanırım. Araştırdıktan sonra çok uzun süredir bu şekilde devam ettiklerini gördüm. Bunu umarım o kişi okuyordur tahminimce belki aramızdadır.
150 lira umurumuzda değil ama babamın sürpriz olsun yılbaşında böyle bişey yapayım düşüncesi böyle bi hüsran olunca yanlarına asla bırakmam. - 30-12-2020, 19:20:49Üyeliği durdurulduHocam kargonun parayı iade edeceğini sanmıyorum aldığınız yer ile görüşün diyecektirchasm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 30-12-2020, 19:23:09kapıda ödeme olduğu için bi ihtimal iade olur diye düşündüm hocam ama ilk başta bende sizin gibi düşündüm sonra kargoyu veren kişi şube ile görüşün halledebilirler demişti.Ritimsiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Aklı sıra dolandırmaya çalışmışlar