şimdi kargo firmasından geldim mesai saatleri dışında alamayız abi dedi yarın gelin yardımcı olalım dedi. Büyük ihtimal yarın çözülecek ama bu işin peşin bırakmak bize yakışmaz. Dolandırılan kişilerin çoğu şikayet etmediği için bu cesareti alıyorlar sanırım. Araştırdıktan sonra çok uzun süredir bu şekilde devam ettiklerini gördüm. Bunu umarım o kişi okuyordur tahminimce belki aramızdadır.

150 lira umurumuzda değil ama babamın sürpriz olsun yılbaşında böyle bişey yapayım düşüncesi böyle bi hüsran olunca yanlarına asla bırakmam.