204 şikayet gordum şikayetvarda.
300 kişide şikayet etmedi varsaysak.
504 kişi, düz hesap 550 diyelim.
550*150 TL= 82500
kargo + leblebi masrafı=12k desek.
82-12= 70k tl ..
Değer mi ? Değmez.
Yanlış anlaşılmasın dolandırıcının gözüyle bakmaya çalışıyorum, 500k tl çarpabilecek olsalar hadi neyse derim. ama 70bin tl için 2 yıl hapis vs, nasıl bunu göze alabiliyorlar gerçekten çok ilginç.