Biraz hakkındaki şikayetleri okudum da, bu adamlara gerçekten ulaşılamıyor mu acaba? Peruk, kıyafet, kuruyemiş, ayakkabı, forma, cep telefonu, jel krem, sandalye, bebek koltuğu, iç çamaşırı... saymakla bitmeyecek ürünler ile 300+ d*landırıcılık yapmışlar sadece şikayetvar'da yazılmış. 2019 mart ayından beri ************** yapıyorlar. Yaklaşık 2 yıldır. 2 yılda kimse bu şirkete ulaşamamış mı cidden? Yazık şu paralara

150-200-300 lira tüm dolandırıcılıklar.
Benimde şaşırdığım nokta bu hocam. Çok uzun süredir dolandırma faaliyetine devam ediyorlar. Kapandıkça yeni marka olarak açıyorlar. Gerçekten çok yazık bunlar hala dışarıda elini kolunu sallayarak dolaşıyorsa.