WebWon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Biraz hakkındaki şikayetleri okudum da, bu adamlara gerçekten ulaşılamıyor mu acaba? Peruk, kıyafet, kuruyemiş, ayakkabı, forma, cep telefonu, jel krem, sandalye, bebek koltuğu, iç çamaşırı... saymakla bitmeyecek ürünler ile 300+ d*landırıcılık yapmışlar sadece şikayetvar'da yazılmış. 2019 mart ayından beri ************** yapıyorlar. Yaklaşık 2 yıldır. 2 yılda kimse bu şirkete ulaşamamış mı cidden? Yazık şu paralara 150-200-300 lira tüm dolandırıcılıklar.
Müsait biri şikayet var sayfası ve bu konu linki ile Cimere yazsın, 1 aya kalmadan defterini dürerler.