Biraz hakkındaki şikayetleri okudum da, bu adamlara gerçekten ulaşılamıyor mu acaba? Peruk, kıyafet, kuruyemiş, ayakkabı, forma, cep telefonu, jel krem, sandalye, bebek koltuğu, iç çamaşırı... saymakla bitmeyecek ürünler ile 300+ d*landırıcılık yapmışlar sadece şikayetvar'da yazılmış. 2019 mart ayından beri ************** yapıyorlar. Yaklaşık 2 yıldır. 2 yılda kimse bu şirkete ulaşamamış mı cidden? Yazık şu paralara

150-200-300 lira tüm dolandırıcılıklar.
Müsait biri şikayet var sayfası ve bu konu linki ile Cimere yazsın, 1 aya kalmadan defterini dürerler.