deli_efo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Facede ki yorumlar ne alaka anlayamadım hepsi de gayet iyiydi tazeydi vs vs yazıyor
sahte yorumlar hocam, sonrasında da gerçek yorumları temizliyorlar herhalde. adamlar nasıl bir *********** ağı kurmuşlar öyle..
yorumlar herkes yardırmış, şikayet sitesi çoşmuş. aşağıdaki fotoda gönderdikleri kargoymuş.