sahte yorumlar hocam, sonrasında da gerçek yorumları temizliyorlar herhalde. adamlar nasıl bir *********** ağı kurmuşlar öyle..
yorumlar herkes yardırmış, şikayet sitesi çoşmuş. aşağıdaki fotoda gönderdikleri kargoymuş.
evet aynısı geldi hocam birebir.