Mesleğiniz yoksa, gezmeyi çok seviyorsanız ve bir de çalışmaktan pek hoşlanmıyorsanız sakın gelmeyin.
İstanbul'a geldiğiniz de bir gün bile boş kalmamanız gerekir.
İstanbula taşınmayı düşünüyorum.
70
●2.280
- 26-12-2020, 09:34:40
- 26-12-2020, 09:36:01Ben evlenip İstanbul'dan kaçtım. Bursa'da çok huzurlu bir hayat yaşıyorum dostum. Tavsiyem İstanbul'dan uzak durun.
- 26-12-2020, 11:39:26Üyeliği durdurulduMeslek yoksa iş makinesi operatörlüğü öğrenmeye bakın. Türkiyede ve dünyada her yerde her zaman iş bulursunuz. iyi de para kazanırsınız. Üniversite, ustalık işçilik olayları ise yalan.
Her meslekte hem eğitim hem çok çalışma hem de sebat etme önemlidir. Birçok meslek dalı ve birçok üniversite diploması 20 yıldır çöp, başka bir şey değil.
Kendin bir yere gelmen için dirayetli olman gerekiyor.
Ama iş makinesi operatörü ol, tanzanyaya gitsen yine ekmeğini yersin.
Yaş 18 size akıl veren çok olur. Ama verilen aklın çoğu maalesef boşa.
İstanbulda sıfırdan gidip yaşam mücadelesi vermek sizi zora sokar. Orada en ılımlı insanlar bile vahşileşiyor. Çirkin çıkarcı ve sürekli uyanık olmak gerekiyor. - 26-12-2020, 11:41:44Üyeliği durdurulduEskiden doğulu vatandşalar bir evde 3-5 aile kalıyordu. Hepsi birden fabrikada vs çalışırsa ev ancak geçinebilir, birikim yapar. O şekilde sebat edilirse olur. Ancak o yaşam tarzı da eskide kaldı.PoyrazSMM adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Zeytin toplama işi her zaman eleman ihtiyacı var. Ancak zahmetli ve getirisi az olduğu için çalışan da yok gibi.VEDATEZER21 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ekip kurarsanız, becerikliyseniz, adam bulma ve çalıştırma beceriniz varsa bu alanda başarılı olabilirsiniz. Gürcistanlılar afgan vs asyalılar suriyeliler ucuz işçi.
Hem şehir pisliğinden ve zorluğundan uzak temiz bir hayat yaşarsınz.
Kasım ayından itibaren tam da bu zamanlar zeytin hasat zamanı. Budama işini de öğrenirseniz işiniz çoğalır. Ağustos eylül döneminde de fındık toplama işi yapabilirsiniz. - 26-12-2020, 12:18:49Genc kardesim cok istiyorsan illa bir yakinin akraban vs varsa onlara danis is as varmi de hatta gel misafirleri ol once kendin bak is guc durumu varmi yokmu diye (pandemi nedeniyle sıkıntılı ) sonucta ortam ondan sonra kendi gozunle gorup karar verirsin.VEDATEZER21 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 26-12-2020, 12:50:35Ben doğma büyüme İstanbul'da yaşıyorum üniversite için samsunda 4 yıl geçirdim Dünya varmış dedim. Trafik derdin yok, sahil yakın, her şey yakın oh mis. İstanbul'da o kadar uzun sürüyor ki trafikler insanın aklı almıyor her gün 2 buçuk saat falan işe gitmek için otobüse binerdim geri dönüştede hemen hemen aynı saatler oluyordu bezdim açıkcası. benim işlerde grafik üzerine bir şekilde gidicem bu şehirden bana göre değil bu kalabalık
- 26-12-2020, 13:13:34Mesleğim yok, gezmeyi sevmiyorum ve çalışmaktan hoşlanıyorum hocam boş kaldım mı daralıyorum.ipekBilisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 26-12-2020, 13:15:22Hocam dediğiniz gibi olsaydı buraya konu açma gereği bile duymazdım. Teşekkür ederim yorumun için.Murat19o3 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 26-12-2020, 14:14:33Hocam kullanıcı isminizden anladığım kadarıyla 21 Diyarbakırlısınız oralarda iş imkanı çok zor şuandada çok gençsiniz ben diğer arkadaşların tersine gelmenizi öneriyorum. Bu yaşta çok büyük tecrübe olacaktır. Yaşınız daha 18 ilerleyen yaşlarda hiç gelemezsiniz içinizde ukte kalır. Ben para kazandıkça istanbulun çok hoşunuza gideceğini düşünüyorum. Eskiden istanbula genç yaşta gelenleriç çoğu şuan zengin. Fakat bu eskidendi. Şuandada gelip birşeyler sahip olabileceğinizi düşünüyorum. Ama kesinlikle gelmeden işinizi bulun yoksa bu pandemide sürünürsünüz. Ayrıca bence gelmek için pandeminin bitmesini beklemelisiniz. İstanbulda kimse bekara, işsize ev kiralamıyor. Kiralarsada senet imzalatırlar ve o parayı söke söke alırlar. Seçim sizin Diyarbakırda küçük bir köy veya ilçede ömrünüzü geçirmek mi , yoksa İstanbul gibi dünyanın en nadide metropollerinden birinde yaaşyıp hayatınızı değiştirmeye çalışmak mı ?