Hocam kullanıcı isminizden anladığım kadarıyla 21 Diyarbakırlısınız oralarda iş imkanı çok zor şuandada çok gençsiniz ben diğer arkadaşların tersine gelmenizi öneriyorum. Bu yaşta çok büyük tecrübe olacaktır. Yaşınız daha 18 ilerleyen yaşlarda hiç gelemezsiniz içinizde ukte kalır. Ben para kazandıkça istanbulun çok hoşunuza gideceğini düşünüyorum. Eskiden istanbula genç yaşta gelenleriç çoğu şuan zengin. Fakat bu eskidendi. Şuandada gelip birşeyler sahip olabileceğinizi düşünüyorum. Ama kesinlikle gelmeden işinizi bulun yoksa bu pandemide sürünürsünüz. Ayrıca bence gelmek için pandeminin bitmesini beklemelisiniz. İstanbulda kimse bekara, işsize ev kiralamıyor. Kiralarsada senet imzalatırlar ve o parayı söke söke alırlar. Seçim sizin Diyarbakırda küçük bir köy veya ilçede ömrünüzü geçirmek mi , yoksa İstanbul gibi dünyanın en nadide metropollerinden birinde yaaşyıp hayatınızı değiştirmeye çalışmak mı ?