İstanbula taşınmayı düşünüyorum.
70
●2.280
- 26-12-2020, 02:08:491 - Pandemi devam ettiği sürece yerinden kimildamaVEDATEZER21 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
2 - İstanbul'da en iyi yapabileceginiz ve güzel para kazanabileceğiniz ve tecrübesiz yapabileceğiniz ilk şey Restaruant komi olmak ( min 3k Max 4k ) çünkü bütün Restaruant kar komi arıyor .
3 - ucuz kira diyosan Kağıthane bölgesinde metroya yakın yada Beylikdüzü metrobüse yakın yerler seçmen senin için iyi olacaktır. Kağıthane daha iyi aslında çünkü ulaşım daha kolay - 26-12-2020, 02:08:59Doğru Anadolu yakası Avrupa yakasına göre daha uygun kira konusunda ayrıca çekmeköy - taşdelen civarlarıda uygun.Victionx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 26-12-2020, 02:09:53Çok teşekkür ederim hocam yardımcı olduğunuz için.rnmks adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 26-12-2020, 02:13:37Daha çok Yardımcı olmak isterim ancak Şuanda istanbulda bütün Restaruant lar kapalı. Normalleşme süreci başlar ve sizde ondan sonra İstanbul'a gelmeye kesin karar verirseniz, iş konusunda yardımcı olmaya çalışırım.VEDATEZER21 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Dipnot :
Ev buldun diyelim 1200 TL emlakçı komisyonu 1200 TL 2 kira ( 2400 TL ) komisyon minimum masrafınız. Ve + masraflarda devam.eder 👍 - 26-12-2020, 02:15:55Nereden bakarsanız bakın bir 10 k felan lazım başlangıç için.rnmks adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 26-12-2020, 02:17:18Hocam 5-6K ile geleceğiz oraya. Depozito vs halledebiliriz de kısa sürede iş bulmamız lazım o sıkıntı yaratabilir.rnmks adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Iş bulursak rahat geçinebiliriz diye düşünüyorum ha illaki zorluklar çekecez ama üstesinden geleceğime inanıyorum. Sizi de yormak istemem ama iş konusunda seviniriz tabii..
- 26-12-2020, 02:19:41Bence işi İstanbula gelince değil gelmeden bulun ve kendinizi ona göre ayarlayın.VEDATEZER21 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 26-12-2020, 02:20:26Dayılarımız olmadı hocam. :d Gelmeden bulabilsek çok iyi olur tabi.Marjii adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Iş bulursak rahat geçinebiliriz diye düşünüyorum ha illaki zorluklar çekecez ama üstesinden geleceğime inanıyorum. Sizi de yormak istemem ama iş konusunda seviniriz tabii..