Mesleğiniz yoksa, gezmeyi çok seviyorsanız ve bir de çalışmaktan pek hoşlanmıyorsanız sakın gelmeyin.
İstanbul'a geldiğiniz de bir gün bile boş kalmamanız gerekir.
Mesleğim yok, gezmeyi sevmiyorum ve çalışmaktan hoşlanıyorum hocam boş kaldım mı daralıyorum.