Meslek yoksa iş makinesi operatörlüğü öğrenmeye bakın. Türkiyede ve dünyada her yerde her zaman iş bulursunuz. iyi de para kazanırsınız. Üniversite, ustalık işçilik olayları ise yalan.
Her meslekte hem eğitim hem çok çalışma hem de sebat etme önemlidir. Birçok meslek dalı ve birçok üniversite diploması 20 yıldır çöp, başka bir şey değil.
Kendin bir yere gelmen için dirayetli olman gerekiyor.
Ama iş makinesi operatörü ol, tanzanyaya gitsen yine ekmeğini yersin.
Yaş 18 size akıl veren çok olur. Ama verilen aklın çoğu maalesef boşa.
İstanbulda sıfırdan gidip yaşam mücadelesi vermek sizi zora sokar. Orada en ılımlı insanlar bile vahşileşiyor. Çirkin çıkarcı ve sürekli uyanık olmak gerekiyor.