Ben doğma büyüme İstanbul'da yaşıyorum üniversite için samsunda 4 yıl geçirdim Dünya varmış dedim. Trafik derdin yok, sahil yakın, her şey yakın oh mis. İstanbul'da o kadar uzun sürüyor ki trafikler insanın aklı almıyor her gün 2 buçuk saat falan işe gitmek için otobüse binerdim geri dönüştede hemen hemen aynı saatler oluyordu bezdim açıkcası. benim işlerde grafik üzerine bir şekilde gidicem bu şehirden bana göre değil bu kalabalık