Stajdan kovulursak ne olur?
26
●515
- 25-12-2020, 15:19:21canburak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Okulun da bir kontenjanı vardır kardeşim büyük ihtimal işini yaza bırakmaktansa başka yerde yapman daha iyi olur bence
- 25-12-2020, 15:20:46Kontenjan yok hocam canı sıkılan giriyorhdmmedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sınıfta kalma gibi bir durum var mı peki?
- 25-12-2020, 15:22:15Stajdan geçerli not almadığın sürece sınıfta kalma ihtimalin yüksekcanburak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 25-12-2020, 15:23:29İlk ay yüksek verdi hocam bakalım ne olacakhdmmedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 25-12-2020, 15:27:01kardeşim staj yerinle anlaşamadığın durumlarda okul sana staj yeri bulmak zorunda bölüm hocana danış konuyu ayarlar sana.canburak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 25-12-2020, 15:28:01hiç bir şey olmaz merak etme staj öğretmeninle konuş yerini değiştir beleşe işçi alıyorlar halen tavır yapıyorlar ben bu yüzden staj yapmadım benim dönemde 40 gün ücretsiz yapacaktım yapmadım derslerimde çok iyiydi boykot ettim okula gitmedim bir daha düzen o kadar çok ters ki aklım almadı bıraktım okulu