• 25-12-2020, 15:13:54
    #10
    Hocanla iletişime geç. Eğer üstüne fazla geliyorsa şikayetini bildir, farklı bir yerde yapıp yapamayacağını sor. Sana mobbing vs yapıyorsa bunuda bildir. Yardımcı olucaktırlar.
  • 25-12-2020, 15:16:22
    #11
    Ama beyler şöyle bir şey var. Okulda staj yeri bulamayanlar okulda alıyor stajını, ek olarakta yazda 1 ay staj var o kadar. Bende öyle olurum herhalde?
  • 25-12-2020, 15:19:21
    #12
    canburak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ama beyler şöyle bir şey var. Okulda staj yeri bulamayanlar okulda alıyor stajını, ek olarakta yazda 1 ay staj var o kadar. Bende öyle olurum herhalde?

    Okulun da bir kontenjanı vardır kardeşim büyük ihtimal işini yaza bırakmaktansa başka yerde yapman daha iyi olur bence
  • 25-12-2020, 15:20:46
    #13
    hdmmedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Okulun da bir kontenjanı vardır kardeşim büyük ihtimal işini yaza bırakmaktansa başka yerde yapman daha iyi olur bence
    Kontenjan yok hocam canı sıkılan giriyor Sınıfta kalma gibi bir durum var mı peki?
  • 25-12-2020, 15:22:15
    #14
    canburak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kontenjan yok hocam canı sıkılan giriyor Sınıfta kalma gibi bir durum var mı peki?
    Stajdan geçerli not almadığın sürece sınıfta kalma ihtimalin yüksek
  • 25-12-2020, 15:23:29
    #15
    hdmmedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Stajdan geçerli not almadığın sürece sınıfta kalma ihtimalin yüksek
    İlk ay yüksek verdi hocam bakalım ne olacak
  • 25-12-2020, 15:27:01
    #16
    canburak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba. Patron bu gidişle beni stajdan atacak bana karşı bir garezi var. Sorum şu; lise stajından kovulursak ne olur?
    kardeşim staj yerinle anlaşamadığın durumlarda okul sana staj yeri bulmak zorunda bölüm hocana danış konuyu ayarlar sana.
  • 25-12-2020, 15:28:01
    #17
    hiç bir şey olmaz merak etme staj öğretmeninle konuş yerini değiştir beleşe işçi alıyorlar halen tavır yapıyorlar ben bu yüzden staj yapmadım benim dönemde 40 gün ücretsiz yapacaktım yapmadım derslerimde çok iyiydi boykot ettim okula gitmedim bir daha düzen o kadar çok ters ki aklım almadı bıraktım okulu
  • 25-12-2020, 15:28:10
    #18
    Kovmayıp düşük not verirsede geçemeyebilirsin . Yanlış hatırlamıyosam baya etkiliyodu ortalamayı .
    Bende Lise 4 (2015) ilk staj yeri ile anlaşamamıştım . Okula söylediğimde başka yer bulmuştular .