Kovmayıp düşük not verirsede geçemeyebilirsin . Yanlış hatırlamıyosam baya etkiliyodu ortalamayı .
Bende Lise 4 (2015) ilk staj yeri ile anlaşamamıştım . Okula söylediğimde başka yer bulmuştular .