hiç bir şey olmaz merak etme staj öğretmeninle konuş yerini değiştir beleşe işçi alıyorlar halen tavır yapıyorlar ben bu yüzden staj yapmadım benim dönemde 40 gün ücretsiz yapacaktım yapmadım derslerimde çok iyiydi boykot ettim okula gitmedim bir daha düzen o kadar çok ters ki aklım almadı bıraktım okulu