• 25-12-2020, 15:10:43
    #1
    Merhaba. Patron bu gidişle beni stajdan atacak bana karşı bir garezi var. Sorum şu; lise stajından kovulursak ne olur?
  • 25-12-2020, 15:11:12
    #2
    Seneye tekrar yaparsın.
  • 25-12-2020, 15:11:15
    #3
    API
    Üyeliği durduruldu
    rez
  • 25-12-2020, 15:11:42
    #4
    onurtayli adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Seneye tekrar yaparsın.
    Seneye üniversite?
  • 25-12-2020, 15:12:32
    #5
    Ben anlaşamayıp staj yerimi değiştirmiştim bir sıkıntı olmadı, sen de değiştirmek istediğini söyleyip dilekçe ile değiştirebiliyorsun sanırım bir araştır bence
  • 25-12-2020, 15:13:05
    #6
    Hocanla görüş satajini başka bir yere ver yardımcı olurlar
  • 25-12-2020, 15:13:06
    #7
    canburak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Seneye üniversite?
    üniversiteye geçebilmeniz için liseyi bitirmiş olmanız gerekiyor liseyi bitirmek için de lisedeki staj kurulunuzdan stajınızın başarılı sayılması gerekiyor
  • 25-12-2020, 15:13:17
    #8
    canburak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Seneye üniversite?
    Staj nedeniyle okulun uzayabilir. Bazı okullarda staj yerini değiştirebiliyorsun illa burada yapacaksın diye bir zorunluluk yok. Stajdan sorumlu hocanla konuşmanı öneririm.
  • 25-12-2020, 15:13:42
    #9
    Hemen hemen bütün patronlar stajyerlere öyle davranıyor kovulmazsanız. Kovulur iseniz eğer kısa sürede yeni bir yer bulup kalan günlerinizi tamamlayabilirsiniz