Konu
Stajdan kovulursak ne olur?
25-12-2020, 15:13:06
#7
phpwebdeveloper
canburak adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Seneye üniversite?
üniversiteye geçebilmeniz için liseyi bitirmiş olmanız gerekiyor liseyi bitirmek için de lisedeki staj kurulunuzdan stajınızın başarılı sayılması gerekiyor