canburak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Seneye üniversite?
üniversiteye geçebilmeniz için liseyi bitirmiş olmanız gerekiyor liseyi bitirmek için de lisedeki staj kurulunuzdan stajınızın başarılı sayılması gerekiyor