canburak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kontenjan yok hocam canı sıkılan giriyor Sınıfta kalma gibi bir durum var mı peki?
Stajdan geçerli not almadığın sürece sınıfta kalma ihtimalin yüksek