Ama beyler şöyle bir şey var. Okulda staj yeri bulamayanlar okulda alıyor stajını, ek olarakta yazda 1 ay staj var o kadar. Bende öyle olurum herhalde?
Okulun da bir kontenjanı vardır kardeşim büyük ihtimal işini yaza bırakmaktansa başka yerde yapman daha iyi olur bence