hdmmedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Okulun da bir kontenjanı vardır kardeşim büyük ihtimal işini yaza bırakmaktansa başka yerde yapman daha iyi olur bence
Kontenjan yok hocam canı sıkılan giriyor Sınıfta kalma gibi bir durum var mı peki?