• 24-12-2020, 02:02:32
    #64
    Üyeliği durduruldu
    Haklısınız hocam.
  • 24-12-2020, 02:05:36
    #65
    Olayımız bu hocam
  • 24-12-2020, 02:25:39
    #66
    Vefat - Aramızdan Ayrılanlar
    Merhaba, saygıdeğer forum sakinimiz, istemediğiniz için o hitapla başlamayayım ama bunu dediniz diye yarına kadar buraya "hocam" kelimesinden akrostiş şiir bile gelebilir. 😂 Alışmanızı temenni ediyorum, iyi forumlar
  • 24-12-2020, 03:25:49
    #67
    Avukatların bulunduğu mecrada üstad, web masterların ya da yazılımcıların bulunduğu ortam da hocam.

    Aslında bu olayı ben doğru buluyorum. Benden 10-15 yaş küçük çocuk benimle ticaret yaptı diye bana kardeşim diye hitap edebiliyor. Kardeşim diye hitap edeceğine karşılıklı saygıyı ifade eden Hocam sıfatını kullanması daha iyi bence.

    Umarım anlatabilmişimdir hocam
  • 24-12-2020, 03:44:28
    #68
    umutlumedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba, saygıdeğer forum sakinimiz, istemediğiniz için o hitapla başlamayayım ama bunu dediniz diye yarına kadar buraya "hocam" kelimesinden akrostiş şiir bile gelebilir. 😂 Alışmanızı temenni ediyorum, iyi forumlar
    Hayatına R10 ile giren,
    O kelimeyle nezaketin dibine vurursun.
    Canını her ne kadar sıksa da,
    Anla artık buralarda vazgeçilmez bir kelime,
    Mükemmel "hocam" kelimesi.

    Olsa da oldu, olmasa da oldu.
  • 24-12-2020, 04:17:39
    #69
    Malesef doğru
  • 24-12-2020, 08:34:38
    #70
    Hocam size değer veriyorum. size saygı duyuyorum demek. Sohbet esnasında terbiyemi bozmayacağım demek. Bence çok doğru bir sözdür hocam.
  • 24-12-2020, 09:17:40
    #71
    ben kaydolmadan önce hiç öyle hitap etmezdim şimdi ağızımdan düşmüyor hocam
  • 24-12-2020, 09:18:39
    #72
    Abartıyorsun bence hocam