Bu ne hocammış yaa...
114
●4.086
- 24-12-2020, 02:25:39Vefat - Aramızdan AyrılanlarMerhaba, saygıdeğer forum sakinimiz, istemediğiniz için o hitapla başlamayayım ama bunu dediniz diye yarına kadar buraya "hocam" kelimesinden akrostiş şiir bile gelebilir. 😂 Alışmanızı temenni ediyorum, iyi forumlar
- 24-12-2020, 03:25:49Avukatların bulunduğu mecrada üstad, web masterların ya da yazılımcıların bulunduğu ortam da hocam.
Aslında bu olayı ben doğru buluyorum. Benden 10-15 yaş küçük çocuk benimle ticaret yaptı diye bana kardeşim diye hitap edebiliyor. Kardeşim diye hitap edeceğine karşılıklı saygıyı ifade eden Hocam sıfatını kullanması daha iyi bence.
Umarım anlatabilmişimdir hocam
- 24-12-2020, 03:44:28Hayatına R10 ile giren,umutlumedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
O kelimeyle nezaketin dibine vurursun.
Canını her ne kadar sıksa da,
Anla artık buralarda vazgeçilmez bir kelime,
Mükemmel "hocam" kelimesi.
Olsa da oldu, olmasa da oldu.
- 24-12-2020, 08:34:38Hocam size değer veriyorum. size saygı duyuyorum demek. Sohbet esnasında terbiyemi bozmayacağım demek. Bence çok doğru bir sözdür hocam.