umutlumedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba, saygıdeğer forum sakinimiz, istemediğiniz için o hitapla başlamayayım ama bunu dediniz diye yarına kadar buraya "hocam" kelimesinden akrostiş şiir bile gelebilir. 😂 Alışmanızı temenni ediyorum, iyi forumlar
Hayatına R10 ile giren,
O kelimeyle nezaketin dibine vurursun.
Canını her ne kadar sıksa da,
Anla artık buralarda vazgeçilmez bir kelime,
Mükemmel "hocam" kelimesi.

Olsa da oldu, olmasa da oldu.