Bu ne hocammış yaa...
114
●4.086
- 24-12-2020, 01:35:31Ayıp ya adam sevmiyor bu kelimeyi hala kullanıyorsunuz "hocam"

Hocam dememizin sebebi(en azından ben) herkesten bir şey öğrenilebilir, ben de herkesi hocam olarak çağırıyorum. - 24-12-2020, 01:33:54Üyeliği durduruldu2016 yılında merhabahocam@ diye rastgele bir mail kurmuştum 4 yıllık mailimi sizim sayenizde hatırladım hocamBip adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 24-12-2020, 01:35:18Tatlısını ne zaman yiyoruziamJaguar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 24-12-2020, 01:35:41Sevmedigimi bile bile tekrar söylüyorlaryalinyalniz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
iyi geceler hocalarim😂🙋*♂️