Konu
Bu ne hocammış yaa...
24-12-2020, 01:35:41
#45
Topuzzemree
yalinyalniz adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Ayıp ya adam sevmiyor bu kelimeyi hala kullanıyorsunuz "hocam"
Hocam dememizin sebebi(en azından ben) herkesten bir şey öğrenilebilir, ben de herkesi hocam olarak çağırıyorum.
Sevmedigimi bile bile tekrar söylüyorlar
iyi geceler hocalarim😂🙋*♂️