• 24-12-2020, 01:28:53
    #28
    Siz ne isterdiniz Hocam?
  • 24-12-2020, 01:28:55
    #29
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    geleneksel oldu hocam demek
    hocam demeden mesaj yolladığımda garip geliyor
  • 24-12-2020, 01:29:13
    #30
    Eğer burada olacaksanız bununla yaşamaya alışmalısınız
  • 24-12-2020, 01:29:32
    #31
    Hocam bence bu bir önyargı. Herkes hocam diyerek konuşmuyor
  • 24-12-2020, 01:30:32
    #32
    aLoHaa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Siz ne isterdiniz Hocam?
    1 adet hoca lütfen hocam dhgtjcfcbb
  • 24-12-2020, 01:32:05
    #33
    alican27 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam bence bu bir önyargı. Herkes hocam diyerek konuşmuyor
    Doğrudur hocam😂
  • 24-12-2020, 01:31:00
    #34
    Hayır forum içinde okeyim de kardeşim adama ürün götürüyorum açıklarken hocam diye başlıyorum.
  • 24-12-2020, 01:32:41
    #35
    Konu sahibini asimile etmeyi başardığımıza göre, dağılabiliriz.
  • 24-12-2020, 01:32:04
    #36
    yanlış kategori hocam