Bu ne hocammış yaa... - Sayfa 4 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Bu ne hocammış yaa...
114
●
4.086
R10.net
Soru & Cevap
Sorum Var
Bu ne hocammış yaa...
1
2
3
4
5
6
7
8
9
Son
24-12-2020, 01:28:53
#28
aLoHaa
Siz ne isterdiniz Hocam?
24-12-2020, 01:28:55
#29
rhyet
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
geleneksel oldu hocam demek
hocam demeden mesaj yolladığımda garip geliyor
24-12-2020, 01:29:13
#30
WPD
Eğer burada olacaksanız bununla yaşamaya alışmalısınız
24-12-2020, 01:29:32
#31
alican27
Hocam bence bu bir önyargı. Herkes hocam diyerek konuşmuyor
24-12-2020, 01:30:32
#32
Topuzzemree
aLoHaa adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Siz ne isterdiniz Hocam?
1 adet hoca lütfen hocam dhgtjcfcbb
24-12-2020, 01:32:05
#33
Topuzzemree
alican27 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Hocam bence bu bir önyargı. Herkes hocam diyerek konuşmuyor
Doğrudur hocam😂
24-12-2020, 01:31:00
#34
AeroCS
Hayır forum içinde okeyim de kardeşim adama ürün götürüyorum açıklarken hocam diye başlıyorum.
24-12-2020, 01:32:41
#35
Looker
Konu sahibini asimile etmeyi başardığımıza göre, dağılabiliriz.
24-12-2020, 01:32:04
#36
theodyolog
yanlış kategori hocam
1
2
3
4
5
6
7
8
9
Son
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler