• 24-12-2020, 01:22:05
    #1
    15 yaşındaki gençlerden tutun herkese hocam da hocam, hocam da hocam bu ne hocammış ya bıhtıh ya bıhtıh, okul hocalarını sevmiyordum zaten daha da illallah ettirdiniz, geceleri yatamiyorum Haklı mıyım ? Bu ne hocammış
    Başka seslenme şeyi olmaz mı ya
  • 24-12-2020, 01:22:43
    #2
    Olmaz hocam
  • 24-12-2020, 01:22:45
    #3
    Malesef hocam.
  • 24-12-2020, 01:23:03
    #4
    maalesef hocam
  • 24-12-2020, 01:23:29
    #5
    Elimizden bu kadarı geliyor hocam.
  • 24-12-2020, 01:23:49
    #6
    Wertomy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Malesef hocam.
    ferhatcevik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Olmaz hocam
    Artık midem bulanmaya başladı bu hocamdan
  • 24-12-2020, 01:23:53
    #7
    Merhaba hocam
  • 24-12-2020, 01:24:29
    #8
    Hocam R10'da markalaşmış bir dil oldu artık. Alıştım artık dışarda 50 yaşındaki amcaya hocam dedim şaşırdı adam birden. Dikkat etmek gerek
  • 24-12-2020, 01:24:30
    #9
    yapma hocam 😂😅