Bu ne hocammış yaa... - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Bu ne hocammış yaa...
114
●
4.086
R10.net
Soru & Cevap
Sorum Var
Bu ne hocammış yaa...
1
2
3
4
5
6
11
Son
24-12-2020, 01:22:05
#1
Topuzzemree
15 yaşındaki gençlerden tutun herkese hocam da hocam, hocam da hocam bu ne hocammış ya bıhtıh ya bıhtıh, okul hocalarını sevmiyordum zaten daha da illallah ettirdiniz, geceleri yatamiyorum
Haklı mıyım ? Bu ne hocammış
Başka seslenme şeyi olmaz mı ya
24-12-2020, 01:22:43
#2
ferhatcevik
Olmaz hocam
24-12-2020, 01:22:45
#3
Wertomy
Malesef hocam.
24-12-2020, 01:23:03
#4
yigitserbes
maalesef hocam
24-12-2020, 01:23:29
#5
minigaindev
Elimizden bu kadarı geliyor hocam.
24-12-2020, 01:23:49
#6
Topuzzemree
Wertomy adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Malesef hocam.
ferhatcevik adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Olmaz hocam
Artık midem bulanmaya başladı bu hocamdan
24-12-2020, 01:23:53
#7
Bip
Merhaba hocam
24-12-2020, 01:24:29
#8
cagataysahin
Hocam R10'da markalaşmış bir dil oldu artık. Alıştım artık dışarda 50 yaşındaki amcaya hocam dedim şaşırdı adam birden. Dikkat etmek gerek
24-12-2020, 01:24:30
#9
mtersoz
yapma hocam 😂😅
1
2
3
4
5
6
11
Son
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler