• 24-12-2020, 01:27:20
    #19
    Hocam daha 25 gün olmuş geleli ne ara bukadar isyan ettin sakın daha yıllar geçireceksin
  • 24-12-2020, 01:27:39
    #20
    Dalga mı geçiyorsun hocam?
  • 24-12-2020, 01:27:08
    #21
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    düşünürken kendime hocam diyorum artık
  • 24-12-2020, 01:27:07
    #22
    Hoca kelimesini coşkun beyden tutun 15 yaşındaki çocuğa da kullanabildigimiz için heryerde uyum sağlıyor
  • 24-12-2020, 01:27:32
    #23
    SmokyWriter adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Onca kaba hitap şekli varken bu naif nidada kusur aramayınız hocam.
    Saygılar
    Sizede saygilar hocammm😂
  • 24-12-2020, 01:28:10
    #24
    Topuzzemree adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    15 yaşındaki gençlerden tutun herkese hocam da hocam, hocam da hocam bu ne hocammış ya bıhtıh ya bıhtıh, okul hocalarını sevmiyordum zaten daha da illallah ettirdiniz, geceleri yatamiyorum Haklı mıyım ? Bu ne hocammış
    Başka seslenme şeyi olmaz mı ya
    Çok haklısınız hocam.
  • 24-12-2020, 01:28:16
    #25
    Üyeliği durduruldu
    Ne diyem mahmut mu diyem?
  • 24-12-2020, 01:28:03
    #26
    Corvis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çok haklısınız hocam.
    Sizde hocam😂
  • 24-12-2020, 01:28:15
    #27
    SmokyWriter adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Onca kaba hitap şekli varken bu naif nidada kusur aramayınız hocam.
    Saygılar
    Bu imza bu cevap yoksa yoksa şair konteyjanındamısınız?