Topuzzemree adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
15 yaşındaki gençlerden tutun herkese hocam da hocam, hocam da hocam bu ne hocammış ya bıhtıh ya bıhtıh, okul hocalarını sevmiyordum zaten daha da illallah ettirdiniz, geceleri yatamiyorum Haklı mıyım ? Bu ne hocammış
Başka seslenme şeyi olmaz mı ya
Çok haklısınız hocam.