• 24-12-2020, 01:25:02
    #10
    Üyeliği durduruldu
    Aman hocam sakin olun
  • 24-12-2020, 01:24:43
    #11
    Bip adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba hocam
    Ismetktrx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aman hocam sakin olun
    minigaindev adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Elimizden bu kadarı geliyor hocam.
    yigitserbes adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    maalesef hocam
    Hosgeldiniz hocalarım😂
  • 24-12-2020, 01:25:49
    #12
    Bunu diyen 25gunluk uye alışırsınız yenisiniz
  • 24-12-2020, 01:25:31
    #13
    cagataysahin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam R10'da markalaşmış bir dil oldu artık. Alıştım artık dışarda 50 yaşındaki amcaya hocam dedim şaşırdı adam birden. Dikkat etmek gerek
    Ahahahhahahaha
  • 24-12-2020, 01:26:18
    #14
    maalesef hocam.
  • 24-12-2020, 01:25:37
    #15
    ben bi ara kullanmadım. olmuyor. hocacı olalım.
  • 24-12-2020, 01:26:21
    #16
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Hocam kelimesi çok güzel oturuyor herşeye hocam. Kızlara bile hocam diye sesleniyorum artık. Bi yerden sonra ip koptu hocam.
  • 24-12-2020, 01:27:07
    #17
    kuyuto adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam daha 25 gün olmuş geleli ne ara bukadar isyan ettin sakın daha yıllar geçireceksin
    laaps adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bunu diyen 25gunluk uye alışırsınız yenisiniz
    Simdiden ilallah ettim
  • 24-12-2020, 01:26:43
    #18
    Onca kaba hitap şekli varken bu naif nidada kusur aramayınız hocam.
    Saygılar