Avukatların bulunduğu mecrada üstad, web masterların ya da yazılımcıların bulunduğu ortam da hocam.
Aslında bu olayı ben doğru buluyorum. Benden 10-15 yaş küçük çocuk benimle ticaret yaptı diye bana kardeşim diye hitap edebiliyor. Kardeşim diye hitap edeceğine karşılıklı saygıyı ifade eden Hocam sıfatını kullanması daha iyi bence.
Umarım anlatabilmişimdir hocam