• 17-12-2020, 07:36:02
    #1
    Yaklaşık bir aydır prozac kullanıyorum tam bir ay dolmadı ve doktora gitmeme daha çok var ve ilacımın bitmesine çok az kaldı eczaneden raporla alabiliyorum normalde fakat 26.12.2020 tarihinde veriyorlar ondan önce vermiyorlar ilacı nedenini bilmiyorum yasak olduğu için bana babam almaya gitmişti vermemişler ve ilacım belirttiğim tarihten 2-3 gün önce bitiyor ilacı 2-3 içmesem ne olur ?
  • 17-12-2020, 07:41:39
    #2
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    İlaç kullanımı 2 3 günü geçmezse herhangi bir sıkıntı olmaz, zaten sanırım ilacım faydalarını görüyorsan yeni yeni görüyor olmalısın. Antidepresanlar hemen fayda etmiyor malesef.
  • 17-12-2020, 07:43:40
    #3
    2-3 gün bir sıkıntı yaratmayacaktır hocam. Gönül rahatlığıyla ister bekleyebilir, isterseniz tekrar doktora gidip o tarihten önce almak için yenisini yazdırabilirsiniz. Ben, bir şey olur korkusu ile öyle yapmıştım. Doktor bey sağolsun bilgilendirdi de gönlüm rahat. Dediğim gibi, hiçbir problem olmaz hocam.
  • 17-12-2020, 07:45:49
    #4
    jabbcreative adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İlaç kullanımı 2 3 günü geçmezse herhangi bir sıkıntı olmaz, zaten sanırım ilacım faydalarını görüyorsan yeni yeni görüyor olmalısın. Antidepresanlar hemen fayda etmiyor malesef. 2 * 3 gün bir sıkıntı yaratmayacağını düşünüyorum. Kullanmanı gerektirecek çok uç noktalarda sorunların yoksa eğer, biraz kullanıp bir çırpıda bırakman seni daha iyi hissettirebilir. Bu tamamen seninle alakalı bir durum. İlaca bağımlılık gösterirsen biraz sıkıntı. Bunu hissettiğin an doktoruna danışmalısın.
    teşekkür ederim yanıtınız için faydalarını yavaş yavaş görmeye başladım aslında gereksiz bir rahatlama geldi eskiden çok stresli birisiydim dışarı çıktığımda dahi stres olurdum yanlış bir hareket yaparım falan diye ama artık bunları hiç düşünmüyorum kafaya taktığım basit şeyleri takmıyorum sayılabilir ama ilerde daha iyi etkisini göstereceğini düşünüyorum
  • 17-12-2020, 07:47:29
    #5
    Metlex adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    2-3 gün bir sıkıntı yaratmayacaktır hocam. Gönül rahatlığıyla ister bekleyebilir, isterseniz tekrar doktora gidip o tarihten önce almak için yenisini yazdırabilirsiniz. Ben, bir şey olur korkusu ile öyle yapmıştım. Doktor bey sağolsun bilgilendirdi de gönlüm rahat. Dediğim gibi, hiçbir problem olmaz hocam.
    teşekkür ederim internette baktım da biraz etkisini görmek istiyorsanız sürekli kullanmanız gerekiyor falan diyorlardı bende bir şey olur mu acaba diye merak etmiştim
  • 17-12-2020, 07:51:04
    #6
    jabbcreative adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İlaç kullanımı 2 3 günü geçmezse herhangi bir sıkıntı olmaz, zaten sanırım ilacım faydalarını görüyorsan yeni yeni görüyor olmalısın. Antidepresanlar hemen fayda etmiyor malesef. 2 * 3 gün bir sıkıntı yaratmayacağını düşünüyorum. Kullanmanı gerektirecek çok uç noktalarda sorunların yoksa eğer, biraz kullanıp bir çırpıda bırakman seni daha iyi hissettirebilir. Bu tamamen seninle alakalı bir durum. İlaca bağımlılık gösterirsen biraz sıkıntı. Bunu hissettiğin an doktoruna danışmalısın.
    Oyle birsey yok hocam yanlis yonlendirmeyin vebali size kalir. Doktor yazdiysa minimum suresi vardir. Bi anda bu tarz ilaclari birakmak psikolojide ciddi sorunlara yol acar. Durumu ne bilmiyorum ama psikoza bile yol acar. Bu ilaclar duzenli ve doktor tavsiyesinde kullanilmali. Oyle 2 tane attim haha hihi degil.
  • 17-12-2020, 07:54:31
    #7
    jabbcreative adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İlaç kullanımı 2 3 günü geçmezse herhangi bir sıkıntı olmaz, zaten sanırım ilacım faydalarını görüyorsan yeni yeni görüyor olmalısın. Antidepresanlar hemen fayda etmiyor malesef. 2 * 3 gün bir sıkıntı yaratmayacağını düşünüyorum. Kullanmanı gerektirecek çok uç noktalarda sorunların yoksa eğer, biraz kullanıp bir çırpıda bırakman seni daha iyi hissettirebilir. Bu tamamen seninle alakalı bir durum. İlaca bağımlılık gösterirsen biraz sıkıntı. Bunu hissettiğin an doktoruna danışmalısın.
    Birden bırakmak ? Hocam doktor değilseniz bu tavsiyeyi vermeyin. Çünkü ilaçlar özellikle antidepresanlar garip bir kimyasal. Bünyeden bünyeye göre değişiyor.doktorumun bana söylediği yanlış kullanım yada bırakmak şizofrene bile gider demişti. Doğrusu nedir bilmiyorum ama uzman değilseniz tavsiye vermeyin
  • 17-12-2020, 07:56:02
    #8
    Hocam 3 gün o ilacı içmezseniz mide bulantısı baş dönmesinden adım atamazsınız ve tedavinizi bi ay geri götürür ben tedavi görmüş biri olarak söylüyorım böyle bir hataya sakın düşmeyin.
  • 17-12-2020, 07:58:02
    #9
    tayfunTR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam 3 gün o ilacı içmezseniz mide bulantısı baş dönmesinden adım atamazsınız ve tedavinizi bi ay geri götürür ben tedavi görmüş biri olarak söylüyorım böyle bir hataya sakın düşmeyin.
    peki nasıl olacak ilacı eczane bu tarihten önce veremem diyor ne yapmam lazım günde iki adet içiyorum