jabbcreative adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İlaç kullanımı 2 3 günü geçmezse herhangi bir sıkıntı olmaz, zaten sanırım ilacım faydalarını görüyorsan yeni yeni görüyor olmalısın. Antidepresanlar hemen fayda etmiyor malesef. 2 * 3 gün bir sıkıntı yaratmayacağını düşünüyorum. Kullanmanı gerektirecek çok uç noktalarda sorunların yoksa eğer, biraz kullanıp bir çırpıda bırakman seni daha iyi hissettirebilir. Bu tamamen seninle alakalı bir durum. İlaca bağımlılık gösterirsen biraz sıkıntı. Bunu hissettiğin an doktoruna danışmalısın.
Oyle birsey yok hocam yanlis yonlendirmeyin vebali size kalir. Doktor yazdiysa minimum suresi vardir. Bi anda bu tarz ilaclari birakmak psikolojide ciddi sorunlara yol acar. Durumu ne bilmiyorum ama psikoza bile yol acar. Bu ilaclar duzenli ve doktor tavsiyesinde kullanilmali. Oyle 2 tane attim haha hihi degil.