2-3 gün bir sıkıntı yaratmayacaktır hocam. Gönül rahatlığıyla ister bekleyebilir, isterseniz tekrar doktora gidip o tarihten önce almak için yenisini yazdırabilirsiniz. Ben, bir şey olur korkusu ile öyle yapmıştım. Doktor bey sağolsun bilgilendirdi de gönlüm rahat. Dediğim gibi, hiçbir problem olmaz hocam.
teşekkür ederim internette baktım da biraz etkisini görmek istiyorsanız sürekli kullanmanız gerekiyor falan diyorlardı bende bir şey olur mu acaba diye merak etmiştim