Yaklaşık bir aydır prozac kullanıyorum tam bir ay dolmadı ve doktora gitmeme daha çok var ve ilacımın bitmesine çok az kaldı eczaneden raporla alabiliyorum normalde fakat 26.12.2020 tarihinde veriyorlar ondan önce vermiyorlar ilacı nedenini bilmiyorum yasak olduğu için bana babam almaya gitmişti vermemişler ve ilacım belirttiğim tarihten 2-3 gün önce bitiyor ilacı 2-3 içmesem ne olur ?