İlaç kullanımı 2 3 günü geçmezse herhangi bir sıkıntı olmaz, zaten sanırım ilacım faydalarını görüyorsan yeni yeni görüyor olmalısın. Antidepresanlar hemen fayda etmiyor malesef. 2 * 3 gün bir sıkıntı yaratmayacağını düşünüyorum. Kullanmanı gerektirecek çok uç noktalarda sorunların yoksa eğer, biraz kullanıp bir çırpıda bırakman seni daha iyi hissettirebilir. Bu tamamen seninle alakalı bir durum. İlaca bağımlılık gösterirsen biraz sıkıntı. Bunu hissettiğin an doktoruna danışmalısın.
teşekkür ederim yanıtınız için faydalarını yavaş yavaş görmeye başladım aslında gereksiz bir rahatlama geldi eskiden çok stresli birisiydim dışarı çıktığımda dahi stres olurdum yanlış bir hareket yaparım falan diye ama artık bunları hiç düşünmüyorum kafaya taktığım basit şeyleri takmıyorum sayılabilir ama ilerde daha iyi etkisini göstereceğini düşünüyorum