2-3 gün bir sıkıntı yaratmayacaktır hocam. Gönül rahatlığıyla ister bekleyebilir, isterseniz tekrar doktora gidip o tarihten önce almak için yenisini yazdırabilirsiniz. Ben, bir şey olur korkusu ile öyle yapmıştım. Doktor bey sağolsun bilgilendirdi de gönlüm rahat. Dediğim gibi, hiçbir problem olmaz hocam.