jabbcreative adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İlaç kullanımı 2 3 günü geçmezse herhangi bir sıkıntı olmaz, zaten sanırım ilacım faydalarını görüyorsan yeni yeni görüyor olmalısın. Antidepresanlar hemen fayda etmiyor malesef. 2 * 3 gün bir sıkıntı yaratmayacağını düşünüyorum. Kullanmanı gerektirecek çok uç noktalarda sorunların yoksa eğer, biraz kullanıp bir çırpıda bırakman seni daha iyi hissettirebilir. Bu tamamen seninle alakalı bir durum. İlaca bağımlılık gösterirsen biraz sıkıntı. Bunu hissettiğin an doktoruna danışmalısın.
Birden bırakmak ? Hocam doktor değilseniz bu tavsiyeyi vermeyin. Çünkü ilaçlar özellikle antidepresanlar garip bir kimyasal. Bünyeden bünyeye göre değişiyor.doktorumun bana söylediği yanlış kullanım yada bırakmak şizofrene bile gider demişti. Doğrusu nedir bilmiyorum ama uzman değilseniz tavsiye vermeyin