hizirplay adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Alın terimle sigortalıyım
24
●622
- 17-12-2020, 00:40:18Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.O zaman sayın Yusuf Kerem Aslan Bey siz de hem R10 platformunda hem de çeşitli freelance siteler üzerinden gelir elde ediyorsunuz belliki. Vergi levhanızı görebilir miyiz? Maliyeye şikayet edilmemeniz için soruyorum yanlış anlamayın.
- 17-12-2020, 00:41:00Şöyle hocam ücreti askeriyeden gösteriyorinegolAlisveris adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 17-12-2020, 00:45:37Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Askeriyeden gösteriyor yanlış olmuş. Haddim değil ama Türkçemizi doğru kullanmalıyız. Asgari ücret üzerinden gösteriyor olmalı bence. Belkide benimde yanlışım vardır.hizirplay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 17-12-2020, 00:46:34Banka hesaplarım kontrol edilebilir ayda yılda bir aldığım 3-5 kuruş için mi vergi vereyim bunun belli bir limiti var dimi? Buyrun şikayet edin banka hesaplarım açık net ortadadır ne girmiş ne çıkmış devlet benden daha iyi bilir 😊 şuan sadece çalıştığım işten aldığım ücreti evlenme yolunda biriktiriyorum o kadar.wm_xfreex adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 17-12-2020, 00:49:37Mesela
Tüvtürk 'ün 750 milyon vergi borcu silinmiş.
aklıma geldikçe uykum kaçıyor😀
Ülkemizde maalesef birçok kural esnetilerek işliyor.
biraz sistemsel sorun.
öyle bir vergi sistemi varki
bütün esnaflar vergi kaçırmak zorunda bırakılıyor.
Bu artık rutin olmuş. - 17-12-2020, 00:50:39Hocam yani yanlış anlamayın ama yemek yediğiniz kaba ihanet ediyor gibi bir olay kimse kimseye ekstra bir para vermek zorunda değil usta başına vsvs. Ekstra bir para mesai vs kalıyorsa ayrı ekstra alması ama gidip karısına vsvs sigorta yapmayıp niye çalışanlara o parayı dağıtsın kime babasının oğlu değil ben yaptığınızı yanlış buluyorum
- 17-12-2020, 00:54:11Muhasebe bilgisini, eğitimini alırken Mars da almadığını varsayıyorum hocam bunlar anlatılır anlatılmazsa bile kulağınıza gelmiştir
bu işler böyle yürüyor, sigorta primi yattıktan sıkıntı yok.
Bence konu açma heyecanı ile açtın yazdın böyle bişi çıktı ortaya olsun o kadar hocam
bu işler böyle yürüyor, sigorta primi yattıktan sıkıntı yok.