hizirplay adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Alın terimle sigortalıyım
24
●622
- 17-12-2020, 00:34:44Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Peki bu durumu şikayet ederek elinize ne geçecek?hizirplay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Şirket sahibi devlete vergisini veriyor, sigorta primini ödüyor. Sorun nedir peki sizin için? - 17-12-2020, 00:35:46Sanane kardeşim vergisini felan ödüyorsa çalışanların sigortası yok ise git şikayet .hizirplay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 17-12-2020, 00:35:15Çok şükür sigortalı herkes ama işte adam hem çalışmıyor hemde sigortalı hakka girmiş olmuyor mu yoksa ben mi yanılıyoruminegolAlisveris adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 17-12-2020, 00:37:29sgk primi özel sigortaya göre daha pahalı.
Destek almadan prim yatırıyorsa matematiksel olarak sgk karda oluyor. - 17-12-2020, 00:38:59O parayı çalışan işçisine ekstra verebilir adam Usta aldığı haftalık 700 TL adam geçim derdi çekiyor evini geçindirmeye çalışıyor.100 TL verse o bile iyiwm_xfreex adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 17-12-2020, 00:39:14Niye sert çıkıyorsun ki,Neyin vergisini ödüyor anlamadımthepalabiyik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle