wm_xfreex adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Peki bu durumu şikayet ederek elinize ne geçecek?

Şirket sahibi devlete vergisini veriyor, sigorta primini ödüyor. Sorun nedir peki sizin için?
O parayı çalışan işçisine ekstra verebilir adam Usta aldığı haftalık 700 TL adam geçim derdi çekiyor evini geçindirmeye çalışıyor.100 TL verse o bile iyi