hizirplay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Arkadaşlar bir firmada aile üyeleri sanki firmada çalışıyormuş gibi gösteriliyor ve sigortaları ödeniyor böyle birşey yasak değil mi? Bunun için nereye şikayet edebilirim? Kendim oranın basit muhasebesiyle ilgileniyorum bugün yeni farkettim.
SGK ya şıkayet edildiğinde günü sinilir ve ceza alır işletme.