• 17-12-2020, 00:30:13
    #1
    Rahatsız olan arkadaşlar var konuyu burada kapatıyorum.Çok şükür çalışarak alın terimle sigortalıyım vesselam.
  • 17-12-2020, 00:32:25
    #2
    şirket sahibi eşine kardeşlerine falan sigorta yapmış olabilir. oluyor öyle şeyler işletmelerde
  • 17-12-2020, 00:32:27
    #3
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    hizirplay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar bir firmada aile üyeleri sanki firmada çalışıyormuş gibi gösteriliyor ve sigortaları ödeniyor böyle birşey yasak değil mi? Bunun için nereye şikayet edebilirim? Kendim oranın basit muhasebesiyle ilgileniyorum bugün yeni farkettim.

    Hem muhasebecisiniz hem de bunu ilk defa duyuyormuş gibi davranıyorsunuz. Art niyet ararım ben sizde kusura bakmayın.

    O zaman sayın Yusuf Kerem Aslan Bey siz de hem R10 platformunda hem de çeşitli freelance siteler üzerinden gelir elde ediyorsunuz belliki. Vergi levhanızı görebilir miyiz? Maliyeye şikayet edilmemeniz için soruyorum yanlış anlamayın.
  • 17-12-2020, 00:31:07
    #4
    hizirplay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar bir firmada aile üyeleri sanki firmada çalışıyormuş gibi gösteriliyor ve sigortaları ödeniyor böyle birşey yasak değil mi? Bunun için nereye şikayet edebilirim? Kendim oranın basit muhasebesiyle ilgileniyorum bugün yeni farkettim.
    vergisi felan ödendikten sonra niye sorun olsun ki ? Gss'den mi yararlansınlar ?
    • codeoptima
    codeoptima bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 17-12-2020, 00:32:35
    #5
    çalışanlar da sigortalı gösteriliyorsa sorun yok😀😁😀
    yasal değil şikayet veya tespit durumunda süreleri silinir. para cezası var
  • 17-12-2020, 00:34:22
    #6
    Her işletmede olan normal bir şey bu
  • 17-12-2020, 00:33:47
    #7
    danışman sıfatıyla da yapan çok var
  • 17-12-2020, 00:33:16
    #8
    mertzcn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    şirket sahibi eşine kardeşlerine falan sigorta yapmış olabilir. oluyor öyle şeyler işletmelerde
    Aynen tamda öyle
    wm_xfreex adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hem muhasebecisiniz hem de bunu ilk defa duyuyormuş gibi davranıyorsunuz. Art niyet ararım ben sizde kusura bakmayın.
    Hocam basit muhasebe diyorum yani excellde sadece cari ve kasa tutuyorum profesyonel muhasebe değilim ve sigorta ödemelerini ben yapmıyorum bugün cumartesi izni çıkartmak için gerekli oldu sigorta evrakları orada farkettim.Art niyetim yok gayet işimden memnunum
  • 17-12-2020, 00:34:11
    #9
    thepalabiyik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    vergisi felan ödendikten sonra niye sorun olsun ki ? Gss'den mi yararlansınlar ?
    Ama çalışmıyor ki