Alın terimle sigortalıyım
24
●622
- 17-12-2020, 00:30:13Rahatsız olan arkadaşlar var konuyu burada kapatıyorum.Çok şükür çalışarak alın terimle sigortalıyım vesselam.
- 17-12-2020, 00:32:27Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.hizirplay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hem muhasebecisiniz hem de bunu ilk defa duyuyormuş gibi davranıyorsunuz. Art niyet ararım ben sizde kusura bakmayın.
O zaman sayın Yusuf Kerem Aslan Bey siz de hem R10 platformunda hem de çeşitli freelance siteler üzerinden gelir elde ediyorsunuz belliki. Vergi levhanızı görebilir miyiz? Maliyeye şikayet edilmemeniz için soruyorum yanlış anlamayın. - 17-12-2020, 00:31:07vergisi felan ödendikten sonra niye sorun olsun ki ? Gss'den mi yararlansınlar ?hizirplay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntülecodeoptima bunu beğendi.1 kişi bunu beğendi.
- 17-12-2020, 00:32:35çalışanlar da sigortalı gösteriliyorsa sorun yok😀😁😀
yasal değil şikayet veya tespit durumunda süreleri silinir. para cezası var - 17-12-2020, 00:33:16Aynen tamda öylemertzcn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam basit muhasebe diyorum yani excellde sadece cari ve kasa tutuyorum profesyonel muhasebe değilim ve sigorta ödemelerini ben yapmıyorum bugün cumartesi izni çıkartmak için gerekli oldu sigorta evrakları orada farkettim.Art niyetim yok gayet işimden memnunumwm_xfreex adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 17-12-2020, 00:34:11Ama çalışmıyor kithepalabiyik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle