hizirplay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Arkadaşlar bir firmada aile üyeleri sanki firmada çalışıyormuş gibi gösteriliyor ve sigortaları ödeniyor böyle birşey yasak değil mi? Bunun için nereye şikayet edebilirim? Kendim oranın basit muhasebesiyle ilgileniyorum bugün yeni farkettim.
vergisi felan ödendikten sonra niye sorun olsun ki ? Gss'den mi yararlansınlar ?