hizirplay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Arkadaşlar bir firmada aile üyeleri sanki firmada çalışıyormuş gibi gösteriliyor ve sigortaları ödeniyor böyle birşey yasak değil mi? Bunun için nereye şikayet edebilirim? Kendim oranın basit muhasebesiyle ilgileniyorum bugün yeni farkettim.

Hem muhasebecisiniz hem de bunu ilk defa duyuyormuş gibi davranıyorsunuz. Art niyet ararım ben sizde kusura bakmayın.

O zaman sayın Yusuf Kerem Aslan Bey siz de hem R10 platformunda hem de çeşitli freelance siteler üzerinden gelir elde ediyorsunuz belliki. Vergi levhanızı görebilir miyiz? Maliyeye şikayet edilmemeniz için soruyorum yanlış anlamayın.