mertzcn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
şirket sahibi eşine kardeşlerine falan sigorta yapmış olabilir. oluyor öyle şeyler işletmelerde
Aynen tamda öyle
wm_xfreex adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hem muhasebecisiniz hem de bunu ilk defa duyuyormuş gibi davranıyorsunuz. Art niyet ararım ben sizde kusura bakmayın.
Hocam basit muhasebe diyorum yani excellde sadece cari ve kasa tutuyorum profesyonel muhasebe değilim ve sigorta ödemelerini ben yapmıyorum bugün cumartesi izni çıkartmak için gerekli oldu sigorta evrakları orada farkettim.Art niyetim yok gayet işimden memnunum