thepalabiyik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sanane kardeşim vergisini felan ödüyorsa çalışanların sigortası yok ise git şikayet .
Niye sert çıkıyorsun ki,Neyin vergisini ödüyor anlamadım