hizirplay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Aynen tamda öyle

Hocam basit muhasebe diyorum yani excellde sadece cari ve kasa tutuyorum profesyonel muhasebe değilim ve sigorta ödemelerini ben yapmıyorum bugün cumartesi izni çıkartmak için gerekli oldu sigorta evrakları orada farkettim.Art niyetim yok gayet işimden memnunum
Peki bu durumu şikayet ederek elinize ne geçecek?

Şirket sahibi devlete vergisini veriyor, sigorta primini ödüyor. Sorun nedir peki sizin için?