Mesela
Tüvtürk 'ün 750 milyon vergi borcu silinmiş.
aklıma geldikçe uykum kaçıyor😀
Ülkemizde maalesef birçok kural esnetilerek işliyor.
biraz sistemsel sorun.
öyle bir vergi sistemi varki
bütün esnaflar vergi kaçırmak zorunda bırakılıyor.
Bu artık rutin olmuş.